Honda Civic Forum - Search Results

 
Search: Posts Made By: MYK1013
Showing results 1 to 50 of 489
Search took 0.15 seconds.
Honda Civic Forum: 7th Generation Civic
05-17-2007
Replies: 4
Views: 1,247
Posted By MYK1013

Re: lip kits

Here's the Kaminari kit w/o drop.
Honda Civic Forum: 7th Generation Civic
05-17-2007
Replies: 4
Views: 1,247
Posted By MYK1013

Re: lip kits

Kaminari lip kit.

Here's the stock pics.
12-23-2006
Replies: 58
Views: 4,289
Posted By MYK1013

No, those are not illegal. It should look nice...

No, those are not illegal. It should look nice considering you're smoking them.
Honda Civic Forum: Parts and Products
12-22-2006
Replies: 6
Views: 484
Posted By MYK1013

it should fit, looks pretty good. Pics when...

it should fit, looks pretty good. Pics when you have em on.
12-22-2006
Replies: 20
Views: 1,408
Posted By MYK1013

another tip, get some hi-temperature resistant...

another tip, get some hi-temperature resistant spray paint.
Honda Civic Forum: Member's Rides
12-16-2006
Replies: 17
Views: 676
Posted By MYK1013

while your at it, convert your doors to the...

while your at it, convert your doors to the minivan style sliding ones. I've never seen that before.

seriously though.... IMO, it's a waste of money and the practicality issues you just...
Honda Civic Forum: Member's Rides
12-15-2006
Replies: 31
Views: 1,240
Posted By MYK1013

dude, kinda liked it better with the other tails....

dude, kinda liked it better with the other tails. Buy it back from that rabbi dude STAT!!
Honda Civic Forum: General Automotive Discussion
12-15-2006
Replies: 42
Views: 1,071
Posted By MYK1013

dude, whats wrong with wearing white wash jeans...

dude, whats wrong with wearing white wash jeans and wearing my hair big?? :giggle: :giggle:
12-15-2006
Replies: 19
Views: 1,574
Posted By MYK1013

Dude, you better check your filter. Bet you'll...

Dude, you better check your filter. Bet you'll find all sorts of pebbles and bugs in there. That thing SUCKS !! :giggle: :rofl: :giggle: :rofl:
Honda Civic Forum: General Automotive Discussion
12-15-2006
Replies: 42
Views: 1,071
Posted By MYK1013

I think the main reason why the 6th Gens are much...

I think the main reason why the 6th Gens are much more RICED out than 7th Gens is because of the evolution of street tuning. What I mean is that when the tuner Boom happened, the 6th gen was the car...
Honda Civic Forum: Member's Rides
12-15-2006
Replies: 56
Views: 1,746
Posted By MYK1013

IMO, get rims and a lip kit before the lambos. ...

IMO, get rims and a lip kit before the lambos. but nice ride though. keep it clean!
Honda Civic Forum: General Automotive Discussion
12-13-2006
Replies: 18
Views: 945
Posted By MYK1013

^^ worD!!

^^ worD!!
Honda Civic Forum: Member's Rides
12-12-2006
Replies: 125
Views: 2,781
Posted By MYK1013

Do something that probably hasnt been done...

Do something that probably hasnt been done before........ WHITE out them headies!!
Honda Civic Forum: General Automotive Discussion
12-12-2006
Replies: 5
Views: 389
Posted By MYK1013

kaminari.com or is it kaminari-usa.com

kaminari.com or is it kaminari-usa.com
Honda Civic Forum: Parts and Products
12-12-2006
Replies: 17
Views: 945
Posted By MYK1013

I think they call those headlight visors. I used...

I think they call those headlight visors. I used to have them on my camry back in the days. I've seen them on 7thgens before.
Honda Civic Forum: General Automotive Discussion
12-12-2006
Replies: 131
Views: 4,943
Posted By MYK1013

I'm sort of in this position right now. Just...

I'm sort of in this position right now. Just graduated from college last May and now working at a hospital. Last September, I picked up my brand new '07 FJ Cruiser, my first SUV and I love it. My...
Honda Civic Forum: Parts and Products
12-10-2006
Replies: 4
Views: 507
Posted By MYK1013

Anyone with the Kaminari 2-dr kit...HELP!

Alright here's the story...
I got my Kaminari Kit installed about 6 months ago and at that time, I was so excited that I just had it installed in like 30 mins. literally. Well now i'm having...
Honda Civic Forum: Parts and Products
12-10-2006
Replies: 17
Views: 912
Posted By MYK1013

Yo nOObs, he just said he's got a show car and...

Yo nOObs, he just said he's got a show car and that he REALLY wants a conversion.

Cheapest and easiest one would be the IS 300 IMO, considering the contour of the civic's ass. I also think it...
12-09-2006
Replies: 58
Views: 4,171
Posted By MYK1013

we need a few slabs of ribs, some BBQ sauce and...

we need a few slabs of ribs, some BBQ sauce and fire up them grills!!

Looks real nice man. all that work really paid off.
Honda Civic Forum: Member's Rides
12-09-2006
Replies: 25
Views: 946
Posted By MYK1013

^^ word!, Biggest I'll go is 18's on a VIC.

^^ word!, Biggest I'll go is 18's on a VIC.
Honda Civic Forum: Lighting
12-09-2006
Replies: 7
Views: 481
Posted By MYK1013

I say go default with the clear ones. You can...

I say go default with the clear ones. You can always get those Lamin-X yellow tint or change to the yellow bulbs. Thats what I did.
Honda Civic Forum: General Automotive Discussion
12-09-2006
Replies: 26
Views: 723
Posted By MYK1013

I have those tail lights (actually have different...

I have those tail lights (actually have different sets of 'em) I also have the carbon fiberish first gen altezza's and the stock 01-04. I just switch from time to time when I get tired of them. I...
Honda Civic Forum: Parts and Products
12-06-2006
Replies: 6
Views: 545
Posted By MYK1013

hmmmm, No it's not the aero kit... I dont know...

hmmmm, No it's not the aero kit... I dont know what the kit is but you can ask the owner who you got the pics from.
Honda Civic Forum: Parts and Products
12-06-2006
Replies: 9
Views: 655
Posted By MYK1013

Ebay or your local tuner shop.

Ebay or your local tuner shop.
Honda Civic Forum: General Automotive Discussion
12-05-2006
Replies: 6
Views: 572
Posted By MYK1013

I got dibs on that porsche engine...!

I got dibs on that porsche engine...!
Honda Civic Forum: General Automotive Discussion
12-02-2006
Replies: 4
Views: 667
Posted By MYK1013

Damn, the Porsche AT owned all of them. Made...

Damn, the Porsche AT owned all of them. Made that NSX-R look so bad.
Honda Civic Forum: General Automotive Discussion
12-02-2006
Replies: 39
Views: 1,291
Posted By MYK1013

thats MAD P-I-M-P yO!!

thats MAD P-I-M-P yO!!
12-02-2006
Replies: 47
Views: 3,107
Posted By MYK1013

IMO, with your car color, I'd go with the black. ...

IMO, with your car color, I'd go with the black. The GM's wouldn't have much contrast.
Honda Civic Forum: General Automotive Discussion
12-02-2006
Replies: 41
Views: 2,797
Posted By MYK1013

Overall it looks nice, not feelin the front...

Overall it looks nice, not feelin the front though (too Altima-ish) but the rear is fine with me. The 3.5 VQ engine would kick ass but then again it's a FWD. I'd love to see the SE-R version of...
Honda Civic Forum: Member's Rides
11-29-2006
Replies: 62
Views: 3,329
Posted By MYK1013

nice, but I prefer the taillights unsmoked.

nice, but I prefer the taillights unsmoked.
Honda Civic Forum: General Automotive Discussion
11-29-2006
Replies: 29
Views: 1,477
Posted By MYK1013

that accordion hatchback thing raises up when the...

that accordion hatchback thing raises up when the car hits 12 mph. for aerodynamic purpose.
Honda Civic Forum: Member's Rides
11-28-2006
Replies: 28
Views: 969
Posted By MYK1013

Damn, custom body kit!! very nice! and that hood...

Damn, custom body kit!! very nice! and that hood looks sick with it.
I say go for it man
Honda Civic Forum: General Automotive Discussion
11-21-2006
Replies: 6
Views: 465
Posted By MYK1013

someone's got a ton of time in their hands!!!

someone's got a ton of time in their hands!!!
Honda Civic Forum: Member's Rides
10-02-2006
Replies: 26
Views: 1,359
Posted By MYK1013

Thanks for the good comments as well as the...

Thanks for the good comments as well as the disses guys. I was expecting more bad comments but I was wrong. I like it and thats all that matters.
Don't worry, I won't be leaving this site. I'll...
Honda Civic Forum: Member's Rides
10-01-2006
Replies: 26
Views: 1,359
Posted By MYK1013

ThE CiViC GoeS tO mY BroTheR, I goT a NeW RiDe!!

OkaY, So mY BrO'S TaKinG OveR tHe CiViC.



After much deliberation.......I decided to go the other way.....
HeRe'S WhaT I goT....a 2007 FJ Cruiser 4X4 MT in Diamond Black.
I picked it up last...
09-29-2006
Replies: 32
Views: 2,979
Posted By MYK1013

im not a wheel or aerodynamic expert but when it...

im not a wheel or aerodynamic expert but when it comes to wheels, i dont think aerodynamics really (unless you wanna break the land speed record and opt for those flat wheels that dont have spokes)....
Honda Civic Forum: Member's Rides
09-24-2006
Replies: 6
Views: 624
Posted By MYK1013

dude, you buckle him/her up or I'll report you to...

dude, you buckle him/her up or I'll report you to RSPCA.
Honda Civic Forum: Member's Rides
09-24-2006
Replies: 21
Views: 831
Posted By MYK1013

holy crap!! there's a ghost sitting by the car in...

holy crap!! there's a ghost sitting by the car in one of the pics!!! :eek:
Honda Civic Forum: Member's Rides
09-24-2006
Replies: 24
Views: 1,341
Posted By MYK1013

very nice man.

very nice man.
Honda Civic Forum: General Automotive Discussion
09-23-2006
Replies: 46
Views: 1,734
Posted By MYK1013

my civic's bellybutton is pierced.

my civic's bellybutton is pierced.
Honda Civic Forum: General Automotive Discussion
09-22-2006
Replies: 2
Views: 480
Posted By MYK1013

nice video, I almost busted a nut! :giggle:...

nice video, I almost busted a nut! :giggle: :giggle:
Honda Civic Forum: General Automotive Discussion
09-22-2006
Replies: 8
Views: 687
Posted By MYK1013

damn, that CCX's got so much power it seems a...

damn, that CCX's got so much power it seems a %itch to drive. Or maybe Tommy Sharie's just a freakin' rich dumb ningkampoop!
Honda Civic Forum: Lighting
09-22-2006
Replies: 12
Views: 1,330
Posted By MYK1013

We're talking about OEM foglights, and NO, they...

We're talking about OEM foglights, and NO, they don't look wierd!
Honda Civic Forum: Member's Rides
09-06-2006
Replies: 30
Views: 1,542
Posted By MYK1013

nice bike man, love the color!

nice bike man, love the color!
Honda Civic Forum: General Automotive Discussion
09-03-2006
Replies: 41
Views: 1,657
Posted By MYK1013

It's even advertised on his front fenders, it...

It's even advertised on his front fenders, it says (30"). That's just real ghey man!
Honda Civic Forum: Member's Rides
08-27-2006
Replies: 65
Views: 3,630
Posted By MYK1013

lookin goon man, as usual. one question,...

lookin goon man, as usual.

one question, how hard would it be to remove the tint??
Honda Civic Forum: Member's Rides
08-26-2006
Replies: 18
Views: 736
Posted By MYK1013

no, dont do it! at least, not that design. ...

no, dont do it!
at least, not that design.
Here's one I designed a while back.

http://img207.imageshack.us/img207/4329/g7stickerkn5.th.png...
Honda Civic Forum: Member's Rides
08-26-2006
Replies: 10
Views: 615
Posted By MYK1013

I kinda like the before wheels. Just have them...

I kinda like the before wheels. Just have them powder coated. but the new wheels arent bad either.
Honda Civic Forum: Member's Rides
08-26-2006
Replies: 2,250
Views: 529,310
Posted By MYK1013

IDK what really constitutes as "JDM" but yeah,...

IDK what really constitutes as "JDM" but yeah, here's my ride.


http://img247.imageshack.us/img247/6189/dscn2078ue9.th.jpg (http://img247.imageshack.us/my.php?image=dscn2078ue9.jpg)
...
08-25-2006
Replies: 15
Views: 1,069
Posted By MYK1013

when you take yor headlight apart, the headlight...

when you take yor headlight apart, the headlight cover(the piece that will actually be painted) can be removed and seperated from the rest of the headlight. So the only masking you need to do is the...
Showing results 1 to 50 of 489
 


 
Forum Jump

Contact Us Archive Advertising Cookie Policy Privacy Statement Terms of Service

© 2019 MH Sub I, LLC dba Internet Brands

We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.